Wild life

6 januari 2019 - Dunedin, Nieuw-Zeeland

Van Te Anau naar de Zuidkust. Onderweg een freedom camping aan de Monkey Bay bekeken in Orepuki. Dit was toch niets voor ons, omdat er alleen maar locals stonden met een permanente plek en dat zag er niet zo schoon uit. Doorgereden naar Bluff waar je de overtocht kan maken naar Stewart Island. Het stormde en regende op dat moment, dus geen optie om naar de overkant te gaan. Overnacht in Invercargill op een erge schone camping, waar we een Nederlandse fietser hebben ontmoet, die al 9,5 maand onderweg is, vanuit Nederland vertrokken over het vaste land en toen met het vliegtuig van Australië naar Nieuw-Zeeland. De volgende dag op weg naar Curio Bay, waar we 2 nachten hebben gereserveerd voor een camperplek omdat het daar zo gewild is. Helaas stormde en regende het er erg, zodat we veel binnen hebben gezeten. Iedere camping heeft trouwens een keuken met zitruimte, zodat iedereen daar kan koken. Je neemt je eigen pannen, borden e.d. mee, dus een gezellige boel met alle nationaliteiten. Deze camping staat bekend om de Wild Life, de volgende dag hebben we toch nog pinguïns en een zeeleeuw kunnen spotten. We zijn nu in Dunedin, waar we gisteren aan het strand lagen met 26 graden en nu binnen zitten met regen en 13 graden.😩 We hebben uiteindelijk om 20.00 uur nog een strandwandeling gemaakt en de mooiste plaatjes gezien!  Allemaal de groetjes.

1. Karin:
    6 januari 2019
    😘 Mooie verhalen leuk om te lezen. Blijf genieten.
  2. Henny en margriet:
    6 januari 2019
    mooie foto''s en een goed verhaal,nog veel plezier gr
  3. Corry rosink:
    Prachtig allemaal...x
  4. Martin Dekker:
    7 januari 2019
    Ben weer van jullie verhaal en foto's aan het genieten,veel plezier samen.
  5. Jaap en Frieda:
    8 januari 2019
    Mooi verslag en mooie foto’s. Zo’n keuken is toch ook weer een belevenis. Ziet er erg gezellig uit.
  6. Fred Rosink:
    Hoi Thea en Dick
    Wat een mooi land he
    Echt genieten
    Wij zijn net weer thuis
    We hebben zoveel moois gezien
    En zoveel aardige mensen ontmoet.
    Ik wil zo weer terug.
    Geniet nog even van het mooie Nieuw Zeeland.
    Heel veel groetjes