Walvissen spotten!

17 januari 2019 - Christchurch, Nieuw-Zeeland

We gingen weer een stukje terug naar Kaikoura, omdat we daar nog tijd voor hadden en walvissen wilden spotten. We hadden 4 dagen een camping geboekt en hadden daar al snel spijt van, omdat het een ongezellig plaatsje is, waar weinig te doen was. De derde dag was er pas plaats op de boot om walvissen te spotten en  werd het ook nog geannuleerd ivm. hoge golven. De volgende dag om 8.15 uur werd het weer geannuleerd.😩 Dan maar op weg naar Akaroa, een schiereiland voorbij Christchurch, met prachtig weer en mooie vergezichten. Het plaatsje was ook erg gezellig, van oorsprong een Franse nederzetting. Alle straatnamen waren Frans en er werd in de winkels soms Frans gesproken. Nu zitten we weer in Christchurch en leveren morgen de camper weer in. Blijven nog één nachtje in een hostel en vliegen zaterdag weer naar huis. We hebben 5000 km. gereden en hadden nog wel door willen reizen, bijv. naar Australië en Indonesië ! De Tom Tom met een N-Z kaart was ons vriendje en heeft ons geweldig begeleid..Dick  gaat eerst nog 3 maanden naar Japan.😉  We missen de vijf kleinkinderen natuurlijk wel, Linn wordt vandaag 6 jaar.🎉😘

1. Dirk-Jan en Nance:
    17 januari 2019
    Wat jammer dat t walvis spotten niet door ging 😔 gefeliciteerd met Linn! En alvast een goede reis gewenst! Wij wachten jullie op, op Schiphol zondag. Xxx
  2. Jaap en Frieda:
    17 januari 2019
    Gefeliciteerd met Linn. Goede reis naar huis.
    Genoten van jullie reisverslag.
  3. Fred Rosink:
    17 januari 2019
    Jammer van de walvissen, volgende keer beter, gefeliciteerd met Linn en voor straks goede reis terug ,groetjes Fred en Gerda
  4. Marinus:
    17 januari 2019
    Idd volgende keer wel walvissen spotten.
  5. Henny en margriet:
    17 januari 2019
    Wat zullen jullie veel te vertellen hebben als jullie weer thuis zijn.
    Een hele goede terugreis en gefeliciteerd met Linn.
    Groeten Henny en Margriet
  6. Thijs ( tweede keer mijn naam ):
    17 januari 2019
    hostel????? heet dat zo ofzo???
    en jammer dat je geen walvissen kon spotten
  7. Corry rosink:
    17 januari 2019
    Geniet nog lekker de laatste dagen...goede terugreis en gefeliciteerd met Lynn