Nieuwjaar!!!!

1 januari 2019 - Te Anau, Nieuw-Zeeland

Ten eerste wensen wij iedereen een heel gelukkig en gezond 2019! 🍀 We hebben Fox Glacier  van dichtbij gezien, maar zijn er niet boven op geweest.Zijn doorgereden naar Cardrona en stonden daar tussen veel locals.Via een mooie weg met brem en lupinen kwamen we in Queenstown. We kregen nog een plekje voor 2 nachten op een prachtige camping midden in het centrum, terwijl alles eigenlijk vol was (annulering). Een gezellige stadje met erg veel backpackers, er was dan ook van alles te doen, bijv. Skydiving, Hang gliding en Bungy jumping. Van dit alles hebben wij niets gedaan.😉 Op oudejaarsdag vertrokken we naar Te Anau, waar weinig te merken was van oud en nieuw. Mensen zijn veel op zich zelf en zaten dus ook al vroeg in de camper. Jongeren waren wel luidruchtig door de drank. In een park werd een vreugdevuur voorbereid, maar daar was om 10 uur nog niets te doen. Uiteindelijk was er wel mooi vuurwerk! Vandaag naar Milford Sound geweest, 120 km. heen en dezelfde weg terug. Helaas was er mist, waardoor er weinig te zien was. Onderweg veel mooie dingen gezien, bijv. gletsjers, meren en zelfs een Kea. We zitten nu weer op een andere camping in Te Anau, waar het gezellig druk is.

1. Martin Dekker:
    1 januari 2019
    Jullie ook een heel mooi en gezond 2019 toegewenst.
  2. Joke van Petten:
    1 januari 2019
    Gelukkig Nieuwjaar ook voor jullie!
  3. Henny en margriet:
    1 januari 2019
    een gelukkig en gezond 2019.wat zien jullie mooie landschappen .
  4. Fred Rosink:
    1 januari 2019
    Voor jullie ook gelukkig nieuwjaar gewenst van Gerda en Fred, prachtige gebieden, geniet er nog lekker van. 0
  5. Piet Koeman:
    1 januari 2019
    Gelukkignieuwjaar en een goede reis voor 2019.
  6. Marinus:
    1 januari 2019
    Een behouden en veilig 2019!