Auckland

14 december 2018 - Orere Point, Nieuw-Zeeland

Nadat we in Auckland waren aangekomen zijn we met twee zware rugzakken in de bus gestapt op weg naar een buddhistisch hostel om de eerste dag tot rust te komen😉. Het was er erg rustig en hebben eerst drie uurtjes geslapen. Daarna lopend naar het centrum, erg gezellig en druk. De volgende dag weer naar het vliegveld, waar we werden opgehaald door het camperverhuur bedrijf. We hebben een klein campertje met alles erop en er aan, zelfs warm water om te douchen. Het links rijden, was nog wel even wennen. We zijn naar Praihia gereden aan de Bay of Island op een mooie camping. De volgende dag een boottochtje gemaakt naar Russel, een prachtig nostalgisch plaatsje met mooie houten huizen. Vandaag de grootste Kauri boom bekeken de Tane Mahuta( Lord of the forest) en onderweg prachtige vergezichten en stranden gezien. Nu zitten we in Orere Point voorbij Auckland. Ik kan maar een paar foto’s plaatsen, ivm. slecht internet.

1. Karin:
    14 december 2018
    Avontuurlijk en geniet ervan. Liefs Karin.
  2. Joke van Petten:
    14 december 2018
    Leuke zo Thea, verslag en foto’s. Geniet ervan en goede reis verder.
  3. Corry rosink:
  6. Jaap en Frieda:
    Leuk om jullie te volgen. Groetjes uit Midwoud
  7. Thijs Gerritsen:
    15 december 2018
    Geniet er van terwijl het kan!
  8. Marco:
    15 december 2018
    Mooi hoor. Leuk om te lezen. Groetjes
  9. Ben Dijkhuis:
    16 december 2018
    Leuke webisite. Ik zit er zojuist op. Veel plezier. Overigens het concert was erg geslaagd.
  10. Jantine Leeflang:
    Veel plezier daar!
  11. Thijs ( tweede keer mijn naam ):
    Hey Pa en Ma,
    wat een mooi land, lekker genieten en have fun.
  12. Henny en margriet:
    17 december 2018
    bedankt voor jullie leuke kaart ,en nog heel veel plezier
  13. Martin Dekker:
    17 december 2018
    Mooie foto's,is genieten zo te zien.